Reklamní cedule Praha - výroba

Reklamní cedule potkáváme každý den, doslova na každém rohu. Vidíme je na plotech, na zdech, zábradlích i mostech. Pohlíží na nás z průčelí domů, pasáží i z průmyslových staveb. Možností, jak je využít, je opravdu mnoho. Stručně řečeno, kde je zeď či vhodná vertikální plocha, tam je místo pro reklamu. Záleží tedy už jen na vás, jakou formu propagace vaší společnosti zvolíte. Reklamní cedule jsou zažitým trend, který funguje už od počátku reklamy a marketingových tahů a stále přináší vynikající výsledky. S pozitivním přínosem reklamních cedulí se setkáváme každý den – proč by jinak obchodníci a firmy investovaly do jejich výroby a umístění, kdyby to nemělo účinek?

Pořízení reklamních cedulí není velký finanční závazek a vám se tím otevírá cesta k trvalé a perspektivní reklamě, tedy i stálému přísunu nových zákazníků. Pomohou vám se zviditelnit a zákazníci se budou moci lépe zorientovat na složité cestě konkurenčních nabídek.

Vhodné umístění reklamních cedulí výrazně pomůže přilákat nové zákazníky

Reklamní cedule se dají umístit všude tam, kde jejich trvalá pozice bude přinášet stálý užitek a reklama bude stále oslovovat a působit a přivádět nové zákazníky. Máte-li ve svém okolí (či v místě vaší firmy) takové plochy, rozhodně je využijte. Každá chvíle, kdy nejste (vaše reklama) vidět mezi ostatními, je pro vás ztrátou.

Moderní technologie využívané ke zpracování materiálů při výrobě reklamních cedulí dávají nové možnosti, jak reklamu pojmout a je velmi jednoduché proměnit fantazii ve skutečnost. Grafické zpracování návrhů i samotné technologické zpracování (řezání a gravírování laserem nebo CNC frézou) dovolují pohrát si s tvary i barvami tak, aby byla reklama originální a přitom účinná.

Jaký materiál pro cedule

Doba životnosti reklamních cedulí je dána materiálem, z kterého je vyrobena, v případě plastů je to v podstatě „na celý život“. Ovšem nebojte se ani kovových reklamních cedulí. I ty procházejí moderními výrobními procesy, aby jejich životnost byla co nejdelší.

  • Jaké je praktické využití a jaký zvolit obsah?
  • Reklamní cedule propagující konkrétní výrobek či výrobní společnost (např.: v kulturních zařízeních)
  • Firemní štít
  • Informativní (např.: název společnosti v recepci komerčního centra)
  • Reklama na ulicích (ploty, zdi)

Malé reklamní cedule jsou ideální k propagaci určitého výrobku. Jistě si každý vybaví cedule s reklamou na pivo, která visí v každém restauračním zařízení, na které je daný mok samozřejmě vyobrazen. Pro návštěvníka je takto „osazené“ prostředí více motivační a dostane na pivo větší chuť, i když ho má právě na stole před sebou. Stejně to funguje i všech ostatních případech takto prezentované reklamy. Při správně zvolené kompozici předmětů na reklamní ceduli jsou účinky reklamy na zákazníka přímo zázračné.

I malá reklamní cedule dokáže velké zázraky

Je dokázáno, že trvalá reklama v konečném důsledku ovlivní člověka (možného zákazníka) více, než krátký reklamní „záblesk“. Pokud uvidí (např.: v televizní reklamě), že zrovna ten jeden druh jogurtu je nejlepší, napoprvé bude jeho postoj pravděpodobně negativní, v lepším případě nebude tuto informaci nijak zvlášť registrovat. Ovšem pokud tuto reklamu uvidí 150x jeho podvědomí už bude s informací pracovat jako s faktem. Stejně tak reklamní cedule, jsou-li umístěny vhodně tak, že jsou s nimi lidé denně konfrontováni, můžou výrazně napomoci reklamě, aby si našla svého zákazníka.

Reklamní cedule však nemusí vždy poukazovat jen na propagovaný výrobek či službu.  Je možno je využít i jako firemní štít, na kterém bude zobrazen název vaší společnosti.  Často je pro společnosti prvním krokem reklamy už jen fakt, že je název jejich společnosti vidět.