Reklamní mýdlo

Mýdlo nás provází každý den a je nedílnou součástí našich životů již po mnoho generací.

Historie mýdla - pochopení důležitosti

Jeho vznik je zasazen velmi hluboko do naší historie. Provází naše dějiny již skoro 5000 let, což je úctyhodná  (a dostatečná ) doba na to, aby si jej  lidé zapamatovali  a naučili se ho používat. Vůbec první doklad, podle vědeckých nálezů, pochází z doby Babylona, tedy téměř 3000 let před Kristem. Staří Egypťané, Řekové i Římané, stejně jako všechny následující generace, mýdla hojně využívali a vyráběli jej pro slavnostní účely i pro běžné domácí použití. Vyhlášené koupele ve starém Římě by bez mýdla asi sotva získaly svůj věhlas. Koupel ve vonném oleji a mýdle, to bylo něco, co očišťovalo nejen tělo, ale i ducha.

K čemu je to dobré? Všechny národy, všechny společnosti – vznešení i obyčejní lidé – si uvědomovali jeho cenu. Uvědomovali si, že je nepostradatelné a stěží nahraditelné.  Od dob starověku až po novověk (a dnešní dobu) bylo mýdlo velmi ceněnou obchodní komoditou a je jí dodnes.
Ač se to na první pohled nemusí zdát patrné, mýdlo se stalo nezbytnou součástí našich životů.  Po mnoho tisíc let, od svého vzniku až dodnes, stále má nezastupitelné místo v našich domácnostech, obchodech, výrobních provozech. Vždyť nebýt mýdla, nebyly by dnes prací prášky, čistící emulze či prostředky na odstraňování různých skvrn. No, možná byly, ale ne v podobě, v jaké je známe dnes. A cesta k jejich výrobě by byla jistě mnohem složitější.

Už před několika staletími byla objevena skutečnost, že mýdlo má dobré antiseptické vlastnosti a pomáhá hojit rány a likvidovat infekci. Tím se obliba a nepostradatelnost mýdla ještě rozšířila – nešlo už totiž jen o pomůcku na čištění oblečení či prostředek na mytí rukou, ale stal se z něj především každodenní pomocník při prevenci právě proti chorobám a infekcím.

Stejnou funkci plní i dnes. Dnešní moderní doba jednoznačně dbá na dodržování hygienických norem a předpisů. Hygiena je pro nás velmi důležitá a tak má mýdlo jasné místo u každého z nás. Potřebujeme ho denně a bez něj je v ohrožení nejen naše zdraví, ale i společenské postavení a prestiž.

Jaké výhody má reklamní mýdlo?

Reklamní mýdla se většinou vyrábějí ve speciálních edicích. Darování takového mýdla není jen obyčejnou propagací společnosti, ale vyjadřuje to i určitý vztah k zákazníkovi.  Jasně dáte najevo péči – zákazník pozná, že vám záleží na jeho potřebách. To reklamní bonbón dokáže jen stěží.

Různé varianty - ve tvarech, vůních i velikostech mýdla – pomůžou k tomu, aby si lidé „takové zvláštní mýdlo“ dobře zapamatovali. Díky postupům výroby, při kterých se mýdlo většinou odlévá do forem, můžete nechat vyniknout svoji představivost a prezentovat vaši firmu opravdu netradičním způsobem – netradičním tvarem mýdla. Stejně tak můžete zazářit i speciálním balením reklamního mýdla. Zvláštní smyslná vůně je bezesporu dalším krokem k úspěchu – oslovení zákazníka. Bude-li některá z těchto specifických zvláštností spojena se jménem vaší společnosti, máte napůl vyhráno.

Využití reklamních mýdel je opravdu velmi pestré. V ubytovacích zařízeních, obchodech, výrobních provozech  -  tam všude najde své uplatnění a reklama bude moci oslovovat stále nové zákazníky.  

Dalším, neméně důležitým účelem reklamního mýdla, je možnost jeho uplatnění jako dekorační předmět. Díky jeho extrémně dlouhé trvanlivosti (v odpovídajících podmínkách) může sloužit reklamní mýdlo jako dekorace po velmi dlouhou dobu a celé generace mohou být osloveny touto formou reklamy.

Velikou výhodou mýdla obecně – stejně tak i reklamního mýdla - je jeho velmi nízká pořizovací cena, dostupnost surovin a dlouhá životnost.