Reklamní plachty

Reklamní plachty jsou v dnešní době velmi využívanou formou reklamy. Jsou oblíbené díky poměru ceny, kvality, životnosti a účelnosti. Ve všech aspektech je totiž velmi výhodná. Pokud přemýšlíte nad tím, jaký reklamní prostor využít, pak by reklamní plachty rozhodně neměly vaší pozornosti uniknout. Možnosti jejich využití jsou opravdu pestré, dají se vhodně použít jak ve vnitřních prostorách, tak i venku.

Váháte, jestli jsou zrovna plachty to pravé pro vás? Rozhodujícím faktorem pro zvolení tohoto druhu propagace je jednoznačně variabilita využití. Díky snadné montáži a malým nárokům na kotvící prvky jsou plachty ideální na umístění všude tam, kde by se jiný způsob reklamy jen těžko uplatňovat. Při výrobě se nejčastěji se používá pevná a odolná plachtovina (nebo síťovina), díky které jsou ideální místa na umístění např. mosty, tovární budovy, komíny a jiná větrná či exponovaná místa. Reklamní plachty a síťoviny mají po svém obvodu kovová oka pro uchycení, takže je jejich instalace jednoduchá a přitom je zajištěna potřebná stabilita a bezpečnost. Pro zvýšení stability uchycení je většinou použito pružné gumové lano, aby se reklamní plachta při silném větru neroztrhla nebo jinak poničila.

Reklamní plachta dlouho vydrží

Pro delší životnost procházejí reklamní plachty ovařením (lemováním), kdy se okraje plachet ohýbají, speciální lepenkou přelepí a poté zavaří. Tím se docílí zpevnění okrajů a velmi výrazně sníží pravděpodobnost protržení u kovových ok. Díky použití moderních technologií je potisk chráněn lakem s UV filtrem, což zaručuje jejich dlouhou životnost a zachování kvality reklamy na velmi dlouhou dobu i při nepříznivých vnějších podmínkách.

Reklamní plachta je levná

Další velkou výhodou, kterou si vás jistě získají, je skutečnost, že velkoformátové reklamní plachty jsou levnou a rychlou variantou realizace reklamního sdělení. Snadno se převážejí i skladují. Díky tomu je jejich využití vhodné pro krátko i dlouhodobou reklamu. Ve srovnání s podobnými druhy outdoorové reklamy je možno vyrobit je do opravdu uctyhodných rozměrů, což má přínos nejen v odlišení (zrovna toho vašeho konkrétního) reklamního prostoru od ostatních, ale i v objemu informací, které na danou plochu umístíte. Představte si, co všechno je možné umístit třeba na plachtu 20x40 metrů v hustě obydlené oblasti, na dobře viditelném místě… Nenechte se omezit v použitých barvách či rozměrech. Vše záleží jen na vaší představivosti a finančních možnostech.

Kromě mostů a průmyslových objektů se s reklamními plachtami nejčastěji setkáte na fasádách domů, např. jako ochrana před prachem při rekonstrukci budovy. Časté využití najdou také na výškových budovách, respektive na těch stranách, které jsou každodenně vystaveny dlouhodobému slunečnímu záření. Nezakryjí úplně výhled z oken, jako by tomu bylo u pevných velkoformátových reklamních ploch, protože je skrz ně částečně vidět (podobně jako kouřové sklo u automobilu nebo reklamní fólie např. na oknech vozidel městské hromadné dopravy) a navíc poskytnou příjemné zastínění, takže ve vnitřních prostorách nedochází k takovému zahřívání. To otvírá cestu dalšímu skrytému přínosu takovéto reklamy – snížení výdajů za klimatizaci takových prostor.

V dnešní přeurbanizované společnosti jistě nebude problém najít vhodný prostor pro umístění reklamní plachty. Průmyslové zóny, sklady, výrobní haly - tam všude může být právě vaše reklama a může tam být po velmi dlouhou dobu. Nechte vyniknout své nápady a oslovte zákazníky levným a originálním způsobem. Který jiný reklamní prostor vám nabídne takové možnosti, při takových rozměrech a za takovou cenu?