Reklamní stojany

Reklamní stojany pomohou oslovit konkrétního zákazníka ať už přímo při nákupu v obchodě či jen kolemjdoucí na ulici. Mnoho firem a obchodů reklamní stojany potřebuje už jen díky své poloze (pozici), kdy nemusí v porovnání s konkurencí tolik vidět. Například obchody v pasáži by jen těžko vydělaly na živobytí, pokud by o nich lidé "z ulice" nevěděli. A právě proto jsou reklamní stojany tak oblíbené a plní svou nepopiratelnou funkci při prezentaci firem či služeb.

Kupříkladu restaurace - o kolik méně by měly návštěvníků, nebýt "vyvěšených" specialit či denních nabídek na venkovních stojanech? Venkovní reklamní stojany osloví zákazníka přímo (okamžitě) a to je pro některé obory podnikání velmi důležitý faktor. Mnoho zákazníků se nechá ovlivnit pocitem, že pokud narazí na nabídku časově omezenou a nevyužijí ji, poukážou na svoji hloupost. V tomto slaví venkovní reklamní stojany svůj triumf. Na reklamní stojan se totiž na určitou časovou omezenost dá jednoduše poukázat (v porovnání s ostatními reklamními postupy v podstatě zadarmo), tudíž je pocitem odtikávajícího času lapen v podstatě každý zákazník a taková reklama může mít velmi zásadní a okamžitý vliv na nárůst zisků či návštěvnosti.

Způsoby provedení stojanů

Reklamní stojany mají mnoho způsobů provedení, i kvůli různým druhům využití. Paleta možností je opravdu pestrá:

  • A stojany
  • Menu Boardy
  • Popisovatelné tabule
  • Stojany s kliprámy
  • Stojany k rámečkům
  • Světelné rámy a stojany
  • Stojany na prospekty a letáky
  • Drátěné stojany
  • Multifunkční stojany
  • Nástěné zásobníky
  • Novinové stojany
  • Skládací přenosné stojany
  • Stojany na letáky

a další...

Výhody reklamních stojanů

Reklamní stojany jsou přenosné, skladné a jejich použití je variabilní vzhledem k rozměrům provozovny, prodejny či reklamního místa, kde má být zákazník osloven. Při využití netradičních tvarů či materiálů může být stojan reklamou sám o sobě a přitáhnout tak pozornost jen svou přítomností či umístěním. Jsou vhodné pro podnikatele a firmy bez rozdílu oboru podnikání - ať už jste malá začínající firma či nadnárodní gigant, reklamní stojany vám spolehlivě pomohou prezentovat výrobky či služby.

Ideální jsou pro prezentace např. na výstavách, veletrzích nebo koncertech. Své místo si najdou ale i na chodníku před vaším podnikem či uvnitř prodejny. Velmi výrazně přispějí k zvýraznění a zviditelnění vašeho produktu nebo podnikání. Díky reklamním stojanům můžete velmi jednoduše informovat své zákazníky o plánovaných akcích, slevách na zboží či nových výrobcích.

Jasně, stručně k výrobku nebo službě

Reklamní stojany jsou nedílnou součástí produktů na podporu prodeje. Jejich hlavním úkolem je upoutat pozornost vašich potencionálních zákazníků a navést je stručnou, jasnou a přehlednou formou k výrobku či službě, kterou chcete prezentovat. Bez použití reklamních stojanů jsou dnes moderní prodej a prezentace jen těžko představitelné. Jsou jednoznačnou součástí marketingových postupů, které pozitivně ovlivní růst vaší společnosti a prokazatelně přispějí ke zvýšení prodeje zboží či služeb.

Reklamní stojany dnešní doby jsou vyráběny s důrazem na originální design, na míru podle přání zákazníka, z vysoce kvalitních a trvanlivých materiálů. Pokud chcete, aby vaše reklama byla konkrétní a účinná, pak by ve vaší společnosti či provozovně kvalitní a esteticky vkusný reklamní stojan rozhodně neměl chybět. Za směšně malý peníz získáte velkého pomocníka v boji s konkurencí, který vám bude věrně a oddaně sloužit po mnoho let.