Reklamní textil

Reklamní textil je jedna z účinných forem propagace firmy či společnosti. Opatřit textil reklamním potiskem není při dnešních moderních postupech nic složitého a použití kvalitních materiálů zaručuje dlouhou výdrž potisku i po mnohém vyprání či umytí. Reklama je navíc neagresivní, nikoho není třeba přesvědčovat.

Čím více je tato reklama tišší než ostatní - nekřičí na nás z televize nebo z rádia - tím více se nenápadně plíží do povědomí lidí, kteří s ní přicházejí do kontaktu. Reklamní textil, ve vetšině případů použití se jedná o součásti oblečení, je každodenní součástí každého z nás a mnohdy si to ani neuvědomujeme a bereme ho jako samozřejmost, což je pro reklamu velkým přínosem. Díky tomu, že se vše děje jakoby automaticky a reklamní textil se stane pevnou součástí našeho života, reklama si vlastně žije vlastním životem, aniž by se o ni někdo musel starat.

Obyčejný potisk například s logem společnosti či názvem už je konkrétní formou reklamy a svým způsobem člověk pronajímá část svého těla jako reklamní plochu - zadarmo. Je-li takový textil opravdu kvalitní a člověku dobře sedí, určitě si ho rád oblékne znovu a znovu a svým vzhledem udělá reklamu nejen sobě, ale společnosti, kterou takto propaguje.

Reklamní textil působí pozitivně na nás i naše okolí

Ač se to na první pohled nemusí zdát, reklamní textil působí velmi výrazně každý den na nás i naše okolí. V nás samotných může kupříkladu navázat podvědomá pozitivní spojení. Cítím-li se dobře kupříkladu v textilu s logem velryby, pak pokaždé, když toto logo uvidím, ovlivní moje podvědomí onen příjemný pocit a upřednostním danou společnost, od které reklamní textil mám. Už pro ten pocit...
Stejně tak naše okolí, vnímá-li nás pozitivně (snad každý jedinec chce být vnímán svým okolím pozitivně), začne si všímat, jak se oblékáme a tím má reklama na našem oblečení bránu otevřenou dokořán, aby mohla oslovit své zákazníky.

Reklama, která drží krok s módou

I reklama tohoto druhu musí jít s dobou a sledovat módní trendy, na druhou stranu jí pořád zbývá dost osvědčených forem a možností, které spolehlivě fungují po celá desetiletí a i po takové době jsou stále "in". Za posledních několik desetiletí se i v oblékání mnohé změnilo, móda je stále odvážnější a tak i reklama tohoto druhu má více možností, jak se uplatnit. I přes rozmanitost a pestrost druhů, typů a barev oblečení, lidé jsou stále všímaví a ve svém okolí neustále hodnotí, jak se kdo obléká. Možná i právě proto, že dlouhé roky byl výběr velmi úzký a teď si na sebe mohou vzít téměř cokoliv. Každopádně v případě reklamního textilu se pozornost okolí zvýší na dvojnásobek. Výhodou je, že tyto „reklamní plochy“ jsou udržované a nezastarávají. Je přirozeností každého, aby vypadal dobře...

Nejčastější druhy reklamního textilu využívaného pro potisk

  • trička
  • košile
  • mikiny
  • čepice
  • kalhoty
  • bundy
  • tašky
  • batohy
  • ručníky
  • župany
  • pracovní oděvy
  • gastro-textil (ubrusy, utěrky)
  • spodní prádlo

Zajímavosti v oblasti textilu

Víte, že podle průzkumů, prováděných celosvětově, jsou lidé většinou schopni zapamatovat si - u určitého člověka - co měl na sobě lépe, než SPZ jeho auta. Přitom registrační značky (alespoň v rámci EU) mají stále stejný tvar, barvu a většinou se moc neliší v počtu písmen a číslic. Zajímavé, že? Reklamní textil a reklama jím propagovaná zasahuje konkrétně do životů lidí, v každé chvíli, na jakémkoliv místě. Dostane se 100% všude, protože kde budou lidé, bude i reklama.