Reklamní vlajky

Na první pohled by se mohlo zdát, že mít na stožáru vlastní vlajku je výsadou států, republik a skautů. Ale není tomu tak. Vlastní firemní vlajku si můžete pořídit i vy. Výsledek bude jednoznačný – zviditelnění a zvýšení prestiže.

Vlajka (či prapor) je jako symbol moci používán po dlouhá tisíciletí. Má dát ostatním najevo nejen to, že jste v něčem jiní (lepší – to je na posouzení každého), ale i příslušnost k určité společnosti lidí. Tak jako přiznání se k vlajce určitého státu dáte najevo hrdost, že jste jeho občanem, stejné pravidlo platí i pro vlajky reklamní - poukazující na zázemí určité společnosti. Vyvěšením vlajky, jejíž symbol je už znám, poukazujete na to, že patříte do určité skupiny. Ale nic vám nebrání v tom, abyste založili skupinu vlastní.

Vlajka = přednost silných

Reklamní vlajky představují nezbytný doplněk marketingových aktivit. Jejich výhody jsou zřejmé. Jsou nejen cenově výhodné, ale i mnohostranně použitelné: najdou uplatnění na firemních akcích, výstavách, prezentacích. Všude tam, kde je potřeba se decentně zviditelnit a přitáhnout pozornost ke značce společnosti. Nespornou součástí firemní image je také reklamní vlajka vyvěšená na stožáru, která dodá sídlu vaší firmy reprezentativní charakter.

Vezměme si malý příklad, proč je dobré mít svou reklamní vlajku a v čem je její jedinečnost. Řekněme, že by vedle sebe mělo sídlo 5 bank, naprosto identických. Nabízely by klientům stejné služby, měly by stejné výhody. Ale jedné by před vchodem hrdě vlála vlajka s vlastním znakem. Jaké bance byste dali přednost?

Materiál, výroba, umístění

Reklamní vlajky se vyrábějí několika způsoby. Buď jsou ručně či automaticky vyšívané nebo se pomocí speciální technologie tisknou – například sítotiskem nebo digitálním tiskem. I metody tisku mohou být ruční či strojové, v závislosti na požadavcích zákazníka. Většinou jsou zhotoveny z kvalitního polyesteru, který zajistí jejich dlouhou životnost a odolnost vůči nepříznivým povětrnostním vlivům.

Aby reklamní vlajky mohly dobře reprezentovat a byly jasně viditelné i v zástavbě, jsou většinou uchyceny na stožáry, které se vyrábějí z hliníků či sklolaminátu. Uchycení vlajek k lankům, na nichž jsou na stožár vytaženy, je zajištěno karabinami nebo „tunelem“ – látkovou kapsou po celé délce (šířce) vlajky. Tunely jsou využívány při uchycení na žerdi.

Reklamní vlajky

Klasickým příkladem reklamních vlajek, se kterými se setkáme každý den, jsou vlajky u obchodních řetězců. Jistě budete souhlasit, že jednoznačně pomáhají společnost zviditelnit a zákazníkovi, který jede navštívit obchod poprvé, jasně pomohou se zorientovat.

Nic vás tedy neomezuje v tom, nechat si vyrobit vaši vlastní firemní vlajku, aby hrdě vlála před sídlem vaší společnosti. Jediné, na co je třeba dát si pozor, je současné vyvěšení vaší reklamní vlajky a státní vlajky vedle sebe. Každá z nich musí mít samozřejmě vlastní stožár, pro začátek. Jestliže vedle sebe visí vlajka firemní a státní vlajka, je potřeba dát pozor na přizpůsobování formátu. Zcela nevhodné a chybné je přizpůsobování formátu státní vlajky vlajce firemní. Vždy se musí reklamní vlajka přizpůsobit vlajce státní. Pokud z nějakého důvodu není možné firemní vlajku přizpůsobit státní vlajce, je nutné vlajku firmy vyvěsit odděleně od státních symbolů. Vyšší počet firemních vlajek v takovém případě není na závadu.

Pokud jste již o podobném nápadu uvažovali a teď jen nevíte, jak ho realizovat, určitě nebude na škodu, poradit se s odborníky. Poradíme vám s návrhem, výrobou i realizací.