Reklamní vzducholodě

Vzducholodě vznikly na konci 18.století a jejich počáteční využití provázely spíše rozpaky. Během technické revoluce 19.století dosáhl jejich vývoj vrcholu a staly se relativně běžnou součástí každodenního života. Pro obyvatele tehdejší doby  nebyly na nebi ničím až tak neobvyklým. Až do roku 1937, kdy došlo k nešťastné havárii vzducholodi Hindenburg a následně 2. Světovou válkou, která jejich další působení ukončila.

Dnes, po více než 70 letech, zažívají vzducholodě opět svůj boom a těší se velké oblibě, i když v trochu pozměněném významu – jako reklamní poutač. Vzhledem k faktu, že po více než půl století bylo raritou spatřit na nebi vzducholoď, si můžeme být naprosto jisti, že se stane něčím, co naprosto spolehlivě přitáhne pozornost každého z nás.

Jde vlastně o logický reklamní krok. Outdoorové reklamní prostory ve výšce očí už pomalu ale jistě docházejí nebo je konkurenční tlak příliš velký. Samozřejmě, existuje východisko - posunout reklamu o trochu výš – třeba na fasádu domu. Ale i takový dům má jen omezené rozměry, navíc většinou potřebuje mít okna, kterým se reklama musí přizpůsobovat. Ale hlavně – je statický a velmi rychle se okouká.

Je tedy potřeba zamířit ještě výš. Tam, kam se běžná reklama nedostane. Zároveň by ale bylo dobré, aby náklady na takovou reklamu vůbec mělo smysl investovat. Vezměme si kupříkladu nejmenovanou společnost, obchodující se zahradní technikou. Investovala do „letecké“ reklamy, aby propagovala svoje výrobky. Jenže jak dlouho se taková reklama udrží ve vzduchu? Kolik lidí si ji stihne přečíst? Bude v oblastech se silným leteckým provozem vůbec účinná nebo už lidé za dalším letadlem na obloze ani nezvednou hlavu?  

Jediněčnost vzducholodí

Vzducholoď sice nevykrouží takové pěkné piruety jako pronajaté práškovací letadlo, zato upoutá pozornost už jen svojí existencí. Potenciální zákazníci budou mít dost času si reklamu prohlédnout a unikátnost použití vzducholodi v nich vzbudí dojem jedinečnosti propagovaného výrobku. Provoz je ve srovnání s letadlem či horkovzdušným balónem nesrovnatelně levnější a až na vyjímky odolá jakékoliv nepřízni počasí.

Na obalu může být umístěno nejen logo, grafika či slogan, ale i např. fotografie z dodané předlohy. Na přání  lze obal dle dodané předlohy potisknout. Běžně se jinak na obal vzducholodi umisťují loga nebo nápisy pomocí samolepících vinylových bannerů. To umožňuje na každou reklamní akci použít jinou grafiku.

Možnosti reklamy nad námi

Reklamní vzducholodě jsou standardně plněny héliem. Hélium je naprosto bezpečný inertní plyn, nehořlavý a nejedovatý. Není výbušný a proto může být bez obav používán i ve vnitřních prostorách.

Statická vzducholoď

Najde své využití všude tam, kde nejsou vysoké nároky na pohyblivost. Jde v podstatě o „vyvýšený billboard“. Ale spolehlivě zaujme a přitáhne pozornost lidí. Kupříkladu, máte-li autobazar, pak věřte, že modifikovaná vzducholoď ve tvaru auta udělá s vaší návštěvností zázraky. Jak praví reklamní moudrost – jde o to být vidět. A v případě vzducholodí to platí beze zbytku.

Řiditelná vzducholoď

Jedním z příkladů použití reklamy na řiditelné vzducholodi je třeba přestávka hokejového utkání. Dopravit a zprovoznit čtyřmetrovou vzducholoď není nijak složité a díky 3D pohybu upoutá opravdu každého. Počítejte: kolik se může průměrně sejít fanoušků, aby zaplnili stadión? 10 000? A takové množství uvidí reklamu během 5-10 minut. Tohle vám jen tak někdo nenabídne. Za oslovení podobného množství lidí zaplatíte v televizi neskutečně víc. Za předpokladu, že by se počet televizních diváků v danou chvíli dal nějak spočítat.

Plánujete firemní večírek či party a přemýšlíte, čím ji vylepšit, aby byla opravdu originální? Vzducholoď s reklamou je to pravé pro vás. Kontaktujte nás pro podrobnosti.