S čím Vám pomůžeme?
Google Ads
Pro většinu typů byznysů je Google Ads naprostou jedničkou výkonnostního mixu. Google nabízí širokou škálu reklamních formátů, díky kterým můžete zaujmout potenciální zákazníky. Zároveň máte přístup k největšímu počtu uživatelů mezi vyhledávači na světě. Je hřích toho nevyužít!
Sklik
Sklik je skvělým doplňkem k dalším PPC platformám a stále si drží cca 25% trhu mezi vyhledávači v České republice. Je především silný v rámci dynamického retargetingu a skvělé síti partnerských webů pro display reklamu. Ukážeme Vám co dokáže!
Úžasný nástroj nabízející nejlepší cílení na konkrétní zákaznické skupiny. Lidé na platformách Facebooku sdílejí všemožné osobní informace, díky kterým jsme jako firma schopni cílit na velmi specifické zájmové atributy.
Heuréka
Pro celou řadu byznysů jde o platformy doručující konverze. Zároveň jsou často první interakcí v nákupní cestě zákazníka. Pokud prodáváte generické produkty za skvělé ceny, pak je Heuréka či Zboží.cz skvělým místem pro inzerci a správu PPC kampaní..
Analytika
Pokud nevíte směr, do cíle pravděpodobně nedojdete. Pokud nevíte, jaké aktivity přináší Vašemu podnikání největší návratnost a které jsou černou dírou pro Vaši peněženku, pravděpodobně míříte k neúspěchu. Perfektně nastavená analytika je alfou a omegou vašeho fungování na internetu!
Konzultace a audit
Nejčastěji máme ve správě kompletní kampaně našich klientů a pravidelně si reportujeme výsledky a společně je vyhodnocujeme. Je ale možné s námi spolupracovat na úrovni konzultací a auditů, kdy jsme Vaším pomocníkem v optimalizaci, nebo poskytujeme zpětnou vazbu na kampaně, které Vám spravuje třetí strana.
Výhody spolupráce s Remédiem?
Holistický přístup
K projektům přistupujeme s nadhledem, což nám umožňuje nacházet ty nejsmysluplnější řešení
Resourceful
Je zcela běžné že něco nejde jak má, ale dokážeme hledat řešení tam, kde na první pohled nejsou
Máme drive a koule
Chceme výsledky, chceme abyste s námi byli spokojeni a milujeme výzvy a projekty, kde se můžeme odvázat
Long Term
Hledáme partnery na dlouhodobou spolupráci, kde si vzájemně rozumíme, máme stejný cíl a pracujeme na něm
Jaký postupujeme při správě kampaní?
Research: Sbíráme podklady pro společnou misi
Na začátku se Vás budeme ptát, budeme zjišťovat, čerpat informace, analyzovat. Cílem je vytvořit si maximální představu o tom, kdo je Váš zákazník, jaké jsou Vaše cíle, jaká je současná situace a jak co nejefektivněji odstartovat celou spolupráci.
Plan & Milestones: Prezentujeme strategii pro naši cestu
Předkládáme Vám cenovou nabídku a prezentujeme strategii projektu, posloupnost úkonů a seznamujeme Vás blíže s celým procesem správy kampaní. Po odsouhlasení společně podepisujeme objednávku a pouštíme se do práce.
Rocket Design: Vytváříme první kampaně, nasazujeme analytiku
Nastavujeme jednotlivé reklamní účty, vytváříme první kampaně, nasazujeme analytiku a s tím veškeré měřící a remarketingové kódy. Přípravy vrcholí a my se připravujeme ke startu kampaní dle předem dohodnuté strategie.
Rocket Launch: Kampaně doručují první signály
Spouštíme kampaně, máme nastavené rozpočty a intenzivně sledujeme co se v jednotlivých účtech děje. PPC specialista spolu s projektovým manažerem společně komunikují co funguje a nefunguje, zamýšlí se nad vylepšením výkonu jednotlivých kampaní.
Rocket in the Air: Držíme výšku a optimalizujeme procesy na palubě
Po startu, který byl pro nás intenzivní a v účtech se trávilo více času máme prostor upravit směr letu. Každý měsíc reportujeme o změnách, o přínosech jednotlivých kampaní a společně se zamýšlíme jak zvýšit ROI našich aktivit. Toto období je nikdy nekončícím procesem, kdy testujeme nové věci, využíváme toho co funguje a optimalizujeme to, co by mohlo fungovat lépe..
Často kladené otázky
Jako většina služeb digitálního marketingu, i PPC reklama je otázkou individuálního přístupu. Pokud kampaně doručují skvělé výsledky, není důvod se držet zkrátka a do kampaní dávat klidně miliony korun každý měsíc, pokud se nám více milionů vrátí. Startovní částky jsou pak nižší desítky tisíc korun měsíčně, kdy je potřeba platit PPC specialistu, který vyhodnocuje kampaně, přináší nové nápady, optimalizuje jejich fungování a dává pozor na rozpočty. Druhým důležitým nákladem je pak tzv. kredit do reklamních systémů, tedy to, kolik zaplatíme Facebooku, Google nebo třeba Seznamu za to, aby naší reklamu zobrazoval před konkurencí.
Google Ads, Sklik, Zboží.cz, Heuréka, Facebook Ads jsou naším denním chlebem a stále nejpoužívanější výkonnostní platformy v České republice. Pomoci Vám dokážeme i s Youtube Ads, LinkedIn Ads a drobné zkušenosti máme i s Amazonem. V těchto oblastech máme většinou ve správě celé účty a staráme se o ně od A do Z. Je možné nás využít i jako konzultanta a není nezvyklé provádět audit současných kampaní, které si spravujete sami, nebo je pro Vás spravuje třetí strana.
První výsledky jsou často vidět v rámci týdnů, což je zcela odlišné například od SEO, které můžete trvat i několik měsíců, než uvidíme nějaký přínos. Často se doporučuje paralelně pracovat jak na SEO tak na správě PPC kampaní.
Můžete. Jednotlivé PPC platformy se od sebe drobně liší a každá platforma má své silné a slabé stránky. Zatímco Facebook Ads je skvělým nástrojem pro povědomí a akvizici, Zboží.cz nebo Heuréka.cz bude lépe fungovat pro doručování konverzí. Ale opět to závisí na typu byznysu. Pro různé typy podnikání se hodí různé typy systémů a často bývá alchymií namíchat ten správný cocktail, který funguje.